۩۞۩ FACE OF WAR۩۞۩

دانلود-عکس-مطلب و...

۩۞۩ FACE OF WAR۩۞۩

دانلود-عکس-مطلب و...

آنا نعمتی: «پارک‌وی» برایم شروع دوباره‌ است

 
 
 
آنا نعمتی: «پارک‌وی» برایم شروع دوباره‌ است
بازیگر فیلم «پارک‌وی» گفت: احساس می‌کنم «پارک‌وی» شروعی دوباره برای من است و حس بازی کردن برای فریدون جیرانی، مانند حس اولین بازی من در سینما است که در هیوا ارائه دادم.
به گزارش پایگاه "ایران بازیگر" به نقل از خبرگزاری فارس؛ آنا نعمتی بازیگر فیلم «پارک‌وی» درباره نقش سیمین مشرقی گفت:شخصیت‌های مشرقی فیلم‌های جیرانی همیشه محوری بودند و از لحاظ شخصیت‌پردازی به آنها توجه می‌شود.
وی ادامه داد: «پارک‌وی» اولین کاری است که جیرانی شخصیت مشرقی اغلب آثارش را در حاشیه قصه قرار می‌‌دهد و در آخر فیلم طوری پرداخته می‌شود که می‌توان تصور کرد تا با حضور او داستان «پارک‌وی»، در فیلمی مثل «پارک وی2» ادامه پیدا کند. و من از این اتفاق استقبال می‌کنم.
نعمتی گفت: مشرقی‌ها در فیلم‌های جیرانی عامل و محرک فیلم هستند و همیشه در راه درست قدم می‌گذارند.در «پارک وی» نیز این ویژگی در شخصیت سیمین مشرقی وجود دارد.
بازیگر نقش سیمین مشرقی افزود: در حاشیه روایت دختر و پسر فیلم که عشق را سطحی می‌گیرند و رابطه‌شان عمقی ندارد، سیمین مشرقی که متعلق به نسل قبل است با توجه به اختلافات و مشکلی که همسرش دارد، زن صبوری است و زندگی‌اش را ادامه می‌دهد.
وی در ادامه گفت: مشرقی با زندگی‌اش کلنجار می‌رود و برای دیگران راه حل پیشنهاد می‌کند، به این جهت حضور او در فیلم احساس می‌شود و نشانه‌های اتفاقات فیلم از طریق او به مخاطب داده می‌شود و در نهایت ماجرا را به دست می‌گیرد.
نعمتی به فارس گفت: این شخصیت در اواسط فیلم پررنگ‌ می‌شود و به نظر می‌رسد که کارگردان به رغم محوری نبودن نقش به آن پرداخت درستی داشته است.
این بازیگر سینما و تلویزیون درباره «پارک‌وی» گفت: «پارک‌وی» فیلمی است که در ژانر خودش برای اولین بار در سینمای ایران ساخته شده است و جیرانی با توجه به امکانات اندک و شرایط سخت جسوارانه آن را ساخته است. ژانر وحشت در دنیا یکی از سخت‌ترین ژانرهای سینمایی است و جیرانی این جسارت را به خرج داده است.
وی در انتهای سخنانش افزود: در فیلم،سکانس‌هایی وجود داشت که بیشتر به شخصیت سیمین مشرقی می‌پرداخت که در تدوین فیلم،کارگردان احساس کرد که باید حذف شود.با وجود اینکه شاید به نظر برسد این شخصیت حضور کمی دارد ولی تاثیرگذار است.
بنابراین گزارش،آنا نعمتی در گفت‌و‌گو با فارس عنوان کرد که به دلیل شباهت نامش با یکی از بازیگران زن سینما،نام هنری آنا را برگزیده تا از این پس در مطبوعات و رسانه‌ها با این نام شناخته شود.
فارس
منبع
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد